top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram - Black Circle

Mijn ''Washi tapes''

Oké, ik vind washi tapes gewoon super leuk! Ik gebruik ze vooral om in mijn schriften te plakken, zodat dat ene saaie onderwerp toch nog een beetje leuk wordt! Dus hierbij laat ik jullie mijn tapes verzameling zien, mijn top 3 en vertel ik jullie waar ik ze allemaal vandaan heb.

Ik vind de glitter tapejes enorm leuk. Ook vind ik de vier tapejes daarnaast erg leuk! Oh en bij de 5 rechtsonderin zijn de laatste 3 ook favoriet van me.

Van boven naar beneden:

2 tapejes links bovenin: Sissy Boy

2 tapejes rechts bovenin: Hema

6 tapejes links midden: Hema

6 tapejes in het midden: -de bovenste 3: Flying Tiger

-de onderste 3: Hema

2 tapejes rechts midden: Hema

2 tapejes links onder: Hema

4 tapejes onderaan in het midden: -het eerste en het derde tapeje: Sjakies, Haarlem

-het tweede tapeje: Hema

-het vierde tapeje: Bruna

5 tapejes rechts onderin: -het eerste tapeje (links-> rechts): Hema

-tapeje nummero 2: Bruna

-de laatste drie zijn van de Flying Tiger

Pff, dat waren ze ALLEMAAL!

X

Sophie

bottom of page