top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram - Black Circle

HERFST!!!!

Het is al 21 dagen om precies te zijn herfst. Maar vandaag merk ik ook echt aan het weer dat het herfst wordt. Jeejj! Ik had opeens een goed idee om over te schrijven voor de schoolkrant. Dit is het uiteindelijk geworden:

Geel, rood, bruine bladeren, in de regen naar school, lichten aan in huis, koude handen op de fiets en pepernoten. Ik weet het nu echt zeker, het is herfst. Ik merk het overal aan! Voor school is de herfst samen met de winter het stomste seizoen om naar school te fietsen. De kans dat je doorweekt in de les zit is namelijk stukken groter, tijdens ''herfst regenbuien'' veranderen de gangen in school ook altijd in een soort schuifbaan. Je schuifelt, wankelt, glijdt zo het lokaal in. De herfst heeft ook wel een paar voordelen, vind ik. Het heeft ook wel wat gezelligs als het regent en je zit lekker binnen voor de tv. Dit regenen mag ook weer niet te lang duren, want het kan ook een depressie uiteindelijk veroorzaken. Een nieuw seizoen betekent dat ik voorzichtig mijn winter kleding kan gaan dragen. Zijn er nog meer voordelen aan de herfst? Ik kan ze niet opnoemen.

Ik hoop dat het stukje er in komt, want ik vind dat het een leuk stukje is geworden!

X

Sophie

bottom of page