top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram - Black Circle

'Het dierenboek'

Ja ja, 14 septemder ben ik 14 geworden. Dit is een geslaagde verjaardag met veel taart en vele leuke kadootjes geworden. Waaronder dit boek: 'Het dierenboek'. Te koop bij de Sissy Boy. Ja, je zult wel denken een dierenboek? Nou, het zit zo: Het begon allemaal bij het binnenlopen van de Sissy Boy in Alkmaar. Eerst natuurlijk een snelle look door de kleding maar al snel vielen me ogen op de grote houten tafel midden in de winkel. Op die enorme tafel lagen namelijk allemaal boeken: Van Flow's tot 'Het dierenboek'. Wat ik namelijk zo mooi vind aan dit dierenboek is, dat er allemaal getekende dieren in staan met hun Latijnse namen en hun eigenschappen.

Omdat ik er zelf heel blij mee ben, bedacht ik me om elke maand een andere bladzijde te laten zien. En deze maand is dat bladzijde nummer 62/63, krokodilachtigen.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast over het boek worden als ik. Ik vind het zelfs zo'n mooi boek dat het boven op mijn kast staat, zo zie ik het elke dag!

X Sophie

bottom of page