top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram - Black Circle

Van waterflesje naar pennenbakje?!


Het was weer nodig tijd om mijn kamer op te ruimen. Al snel kwam ik allemaal pennen tegen, die niet meer in me etui pasten. Ik had nog een waterflesje op me bureau staan, waar ik wel wat mee kon. Dus lees snel verder om te zien hoe ik een waterflesje heb omgetoverd tot een pennenbakje.

- een schaar

- een marker

- pennen

- 2 of meer tapejes

- een waterflesje

Zet een streep met de marker op ongeveer de helft van het waterflesje. Als je pennen echt een stuk groter zijn dan de helft van het waterflesje, zet de streep dan wat hoger.

Knip nu zo net mogelijk de fles door de midden. De overgebleven streep van de marker kan je eventueel met een nat washandje wegpoetsen. Ook heb je misschien een paar scherpe stukjes aan de bovenkant van je afgeknipte waterflesje, deze kan je eventueel met een plakbandje afplakken.

En dan is nu de tijd aangebroken dat we het waterflesje mogen gaan beplakken met tape. Ik heb voor 2 tapejes gekozen, omdat ik ze gewoon zo leuk bij elkaar vond passen. Natuurlijk kan je ook meer dan 2 tapejes hiervoor gebruiken.

We zijn alweer bij de laatste (en gemakkelijkste) stap aangekomen: de pennen in het pennenbakje doen en klaar is Kees! Om er zeker van te zijn dat de tapejes niet gaan loslaten, kan je over het begin en het einde van het tapeje een plakbandje doen.

Ik hoop dat jullie het een leuke diy vonden en veel knutsel en frummel plezier! :)

Sophie

bottom of page