top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram - Black Circle

Corsicaaaaaa

De reis

Ik ga morgen (zondag) eindelijk op vakantie. We vertrekken morgen om 5:00 uur van huis naar Savonna (Italië). We rijden in 2 dagen naar Savonna. Vanuit Savonna nemen we de boot naar Corsica, waar we dan vervolgens de volgende dag (dinsdag) aankomen. Eenmaal in Corsica moeten nog een paar uurtjes in de auto zitten om bij de camping aan te komen. En dan is het eindelijk tijd om te zwemmen en heeeeel veeel ijsjes te eten!!!!!! ;)

To do list Corsica: SNORKELEN

Ajaccio bezoeken

Ijsjes eten

Heeeel veel zwemmen

Canoyingen

Lekker eten

Wat neem ik mee in me Eastpak?

Ik neem een reisdagboekje mee, hierin schrijf ik alles wat ik de vakantie doe. Niet in de vorm van: " Lief dagboek, vandaag ben ik wezen zwemmen...", maar meer in de vorm van foto's en kaartjes. Hiervoor neem ik me stiften, tapejes, to do list en stickers mee. Zodat ik het reisdagboekje lekker kan opvrolijken. Verder neem ik natuurlijk mijn e reader mee. Hierop heb ik 3 boeken gedownload: Eleanor & Park, Geek girl 'blundert door' en Geek girl 'perfect plaatje'. Ook heb ik nog Paper Towns op het laatste moment gekocht, vanmiddag. Op mijn kamer lag nog 'De Griekse Mythen', dus die ga ik ook maar uitlezen! Verder natuurlijk niet te vergeten: mijn oordopjes! And yes of course mijn muziek staat op me mobiel.

Allemaal nog een hele fijne vakantie!!!!!

Au revoir!!!!

Sophie

bottom of page